پاسخ پرسش مهر 95

وبلاگ در مورد پرسش مهر سال 95 که توسط رییس جمهور گفته شد

پاسخ پرسش مهر 95

وبلاگ در مورد پرسش مهر سال 95 که توسط رییس جمهور گفته شد

پاسخ پرسش مهر 95
سلام
هدف از ایجاد این وبلاگ پاسخ به پرسش مهر 17 ریاست محترم جمهور است. امیدوارم مطالب وبلاگ مورد پسند و استفاده شما عزیزان قرار گیرد.

پیامبر صلى الله علیه و آله:
إنّ الغضب من الشّیطان و إنّ الشّیطان خلق من النّار و إنّما تطفا النّار بالماء فإذا غضب أحدکم فلیتوضّأ.
خشم از شیطان و شیطان از آتش آفریده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه یکى از شما به خشم آمد، وضو بگیرد.

در نظرسنجی وبلاگ شرکت کنید.
ممنون
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی

خشونت از کجا نشات گرفته است؟ چگونه عده ای خشونت را می آموزند، در برابر خشونت چگونه باید ایستادگی کرد؟ چگونه می توانیم کشور و جامعه ای دارای رحمت اسلامی و نبوی داشته باشیم و چگونه می توانیم جوامع منطقه مان و جهان را از خشونت برهانیم؟


به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا ، همزمان با  طرح پرسش مهر 17 توسط رییس جمهور بخشنامه ای به امضای علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش برای تشکیل کمیته اجرایی  به استان ها ابلاغ شد  که متن این بخشنامه بدین شرح است :

با سلام

 بار دیگر، به فضل الهی، در فضای مهر و مهربانی و بهار تعلیم و تربیت، رئیس جمهور محترم، هفدهمین "پرسش مهر" را چنین مطرح فرمودند:

"خشونت از کجا نشات گرفته است؟ چگونه عده ای خشونت را می آموزند، در برابر خشونت چگونه باید ایستادگی کرد؟ چگونه می توانیم کشور و جامعه ای دارای رحمت اسلامی و نبوی داشته باشیم و چگونه می توانیم جوامع منطقه مان و جهان را از خشونت برهانیم؟"

وزارت آموزش و پرورش، با هدف "ارتقای سطح آگاهی"، "پرورش روحیه مشارکت جویی و پرسشگری"، "آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی" و "ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خودباوری"، فراخوان پرسش مهر ریاست محترم جمهوری را در سطوح دانش آموزان، دانشجومعلمان، فرهنگیان و اولیای دانش آموزان سراسر کشور و نیز دانش آموزان و فرهنگیان مدارس ایرانی خارج از کشور برگزار می نماید.

در اجرای ابلاغیه شماره: 158095 مورخ: 6/8/ 1394، مقتضی است ضمن تشکیل "کمیته برگزاری پرسش مهر استان/سرپرستی/ شهرستان/ منطقه/ناحیه "نسبت به اجرای مطلوب دستور العمل اجرایی "هفدهمین فراخوان ملی پرسش مهر" اقدام لازم صورت پذیرد.

شایان ذکر است ضوابط و شرایط اجرایی این دستورالعمل بر اساس شیوه نامه پرسش مهر معاونت پرورشی و فرهنگی به شماره : 171895/500 مورخ :24/8/1394 می باشد .

نظرات  (۲)

سلام. شما طارمی هستید؟
پاسخ:
سلام
نه
۲۴ آذر ۹۵ ، ۱۴:۲۲ سمیه خرمی
سلام خانم آموزگار وبلاگ خوبی دارید ،وبلاگ منم با موضوع پرسش مهره خوشحال میشم بهم سر بزنید . موفق و سربلند باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی